Kiedy słyszymy słowo marketing – zazwyczaj kojarzy nam się z kampaniami reklamowymi. Przygotowanie reklamy jest ostatnim elementem w pracy nad strategią, w tym segmentacją i profilowaniem klientów. Dobrej reklamy nie da się przygotować bez zrozumienie roli marketingu w firmie, bez poznania jej strategii, bez segmentacji potencjalnych klientów a wreszcie bez poznania zasad i elementów marketingu mix. Jaki cel ma mieć nasza kampania?
Sukces kampanii reklamowej zależy od właściwie dobranej kreacji, spójności kampanii w różnych mediach. Jakie medium i jaki nośnik reklamy wybrać – prasę, radio, internet, telewizję, a może citylight, ulotki czy postawić tylko na działania PR? Jak skutecznie promować produkt w internecie. Jak zbudować dobrą i za darmo stronę www? Możliwości jest tak wiele, że mniej doświadczeni łatwiej się zagubią niż trafnie dobiorą narzędzia promocyjne a promocja to koszty.
Szkolenie proponowane przez nas pomoże zrozumieć świat marketingu i przygotuje uczestników do samodzielnej i efektywnej pracy koordynatora działań marketingowych w firmie.
Zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu!
UCZESTNICY:
Właściciele małych firm, z sektora prywatnego jak i sektora przedsiębiorstw pozarządowych i ich pracownicy, którzy odpowiadać będą za marketing i pragną poznać w praktyce podstawowe narzędzia pracy marketerów oraz osoby bez klasycznego wykształcenia marketingowego, które chcą pogłębić i uporządkować wiedzę o marketingu.
CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest pozyskanie wiedzy i praktycznych umiejętności w tworzeniu strategii promocji i prowadzenia działalności marketingowych w firmie/projekcie.
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
Podstawową korzyścią dla organizacji jest zrozumienie co oznacza marketing i jakie są jego koncepcje oraz pozyskanie praktycznej wiedzy jak skutecznie budować strategię marketingową i ja realizować w organizacji przy ograniczonych środkach finansowych.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
- Zrozumienie roli marketingu w firmie i poznanie podstawowych pojęć.
- Wiedza się jak kształtować wizerunek organizacji i jak istotna jest strategia marketingowa.
- Wiedza jak zaplanować działania marketingowe i jak je wykonać. Jak to zrobić mając ograniczone środki w budżecie.
- Umiejętność wyboru odpowiednich mediów reklamowych do promocji.
- Nabycie wiedzy praktycznej jak za (prawie) darmo zbudować samemu i prowadzić swoja stronę www. Jak zaistnieć w sieci.
DLACZEGO TO SZKOLENIE?
- 50% praktycznych ćwiczeń - to dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy najskuteczniej podnoszą swe kompetencje
- Grupy do 15 os. - tylko w takich grupach trener ma możliwość wychwycenia i skorygowania popełnianych błędów przez uczestników, co podnosi skuteczność szkolenia
- Doświadczony trener - tylko trener z doświadczeniem w organizacjach pozarządowych zna realia sektora, odpowiadający za biznes development w jednej z większych polskich korporacji jak i z doświadczeniem w zarządzaniu własnym biznesem.
PROGRAM SZKOLENIA
- Co to jest marketing?
- Segmentacja klientów
- Mix marketing
- Rodzaje promocji, Formy promocji – Reklama
- Identyfikacja wizualna firmy
- Zakładanie domeny Internetowej.
- Zakładanie i zasilenie kontentem strony www
- Pozycjonowanie strony (adwords, sieci reklamowe, katalogi, ogłoszenia)
- Profil na FB i jego promowanie
- Marketing szeptany w internecie – (rekomendacje i porady eksperckie)
- Inne działalności – e-mail reklamowy, sklep internetowy, allegr
Koszty szkolenia:
Cena szkolenia w Warszawie: 490 PLN
Koszt szkoleń wyjazdowych wg indywidualnych ustaleń.
Koszt szkoleń wyjazdowych wg indywidualnych ustaleń.
Cena obejmuje:
- 2 dniowe niekonwencjonalne warsztaty szkoleniowe
- imienny certyfikat uczestnictwa
- autorskie materiały szkoleniowe
- lunch i przerwy kawowe
- konsultacje poszkoleniowe w okresie do 2 miesiący po szkoleniu
PROMOCJA:
- Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
- Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
- Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
WAŻNE DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Formularz zgłoszeniowy na szkolenia organizowane w Warszawie (format PDF)
- Formularz zgłoszeniowy na szkolenia organizowane w Warszawie (format ODT)
- Formularz zgłoszeniowy na szkolenia organizowane poza Warszawą (format PDF)
- Formularz zgłoszeniowy na szkolenia organizowane poza Warszawą (format ODT)
- Regulamin Otwartych Szkoleń organizowanych przez Fundację Ergo Sum